True

Verkkokaupan toimitusehdot

Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Boknäs Huonekalut Oy, y-tunnus 1039210-8. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.  Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Tilauksen yhteydessä asiakas antaa suostumuksensa, että Boknäs Huonekalut Oy rekisteröi henkilötiedot tuotteiden toimitusta varten asiakasrekisteriinsä. Asiakkaan antamat tiedot ovat luottamuksellisia. Boknäs Huonekalut ei luovuta asiakasrekisterin tietoja kolmansille osapuolille. Tilaaminen Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.boknas.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen arvo, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. 


Toimitus
Verkkokaupasta tilatut tuotteet toimitetaan:
Postipakettina 15,90 € (Max. mitat 60x60x100 cm/ 25kg)
Kotiin kuljetettuna 80 € *
Noudettuna Boknäs Huonekalujen myymälästä tai Vantaan varastolta 0 €
Yli 1000 € ostoksille ilmainen toimitus Manner-Suomeen.

* Pääkaupunkiseutu: asiakkaan lähetys toimitetaan sisälle asuntoon. Muu Suomi: asiakkaan lähetys puretaan jakeluauton välittömään läheisyyteen ja sen kuljettaminen siitä eteenpäin on vastaanottajan omalla vastuulla. 


Toimitusaika riippuu tilatusta tuotteesta. Varastossamme olevat tuotteet pyritään toimittamaan 2-5 arkipäivän sisällä tilauksesta. Arvio tuotteiden toimitusajoista on mainittu jokaisen tuotteen tuotetiedoissa. Toimitusaika vahvistetaan aina kirjallisella tilausvahvistuksella. Tuotteiden kotiinkuljetus tapahtuu valitsemiemme yhteistyökumppaneiden toimesta. Toimitamme tuotteita vain Manner-Suomeen. 


Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: 1. Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki. 2. Lasku- ja osamaksupalvelut: Walley, OP Lasku, Jousto 3. Korttimaksaminen: Visa, Mastercard 4. Mobiilimaksaminen: MobilePay, Pivo, Siirto Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä Puhelin: 020 718 1820. Verkkopankit Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.  


Klarna
Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme maksutapoja, joissa maksu tehdään suoraan Klarnalle.

Klarnan maksuvaihtoehdot:
Maksa heti.
Voit halutessasi maksaa heti, ilman että syötät maksukortin numeroa tai salasanaa. “Maksa heti” on juuri niin smoooth kuin miltä se vaikuttaakin.

Maksa myöhemmin.
Kokeile ensin, maksa myöhemmin. Tämä tarkoittaa sitä, että saat tilaamasi tuotteet ensin kotiisi ja päätät vasta sitten haluatko pitää ne vai et. Maksat vain niistä tuotteista jotka päätät pitää. Klarna tarjoaa 14 päivän ilmaisen maksuajan ‘maksa myöhemmin’ maksutavalla. Jos jotain on vialla, Klarnan ostajan turva takaa, että saat rahasi takaisin.

Miten se toimii?
Useimmiten lasku lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka valitset ostoksia tehdessäsi, mutta joskus lasku lähetetään postitse tai tilaamasi paketin mukana. Kun lasku liitetään suoraan pakettiisi, voi sen saamisessa kulua aikaa.

Hallitse laskujasi
Kirjaudu tästä tai Klarnan sovelluksen kautta, jotta voit nähdä ja hallita kaikkia laskujasi. Voit esimerkiksi maksaa yhdellä klikkauksella tai pidentää maksuaikaa.

Maksa erissä.
Nyt voit helposti jakaa laskusi 3, 6 tai 12 kuukaudelle. Kun jaat laskusi eriin, lasku lisätään tililaskullesi, joka lähetetään sinulle seuraavan kuukauden puolessa välissä.
Jaa laskusi
1. Kirjaudu tästä tai Klarna sovelluksessa.
2. Valitse minkä laskun haluat maksaa.
3. Klikkaa “Maksuvaihtoehdot” tai “Osamaksu”
4. Valitse kuinka monessa kuukaudessa haluat maksaa. Valmis!
5. Kirjaudu Klarnan sovellukseen täältä
6. Löydät osamaksun ehdot täältä

Lisätietoa Klarnasta täältä


Palauttaminen
Tuotteilla on 14 pv vaihto-/palautusoikeus. Pienet tuotteet (postipaketti) voi palauttaa ilmaiseksi osoitteella: Asiakaspalautus 616894/ Boknäs Huonekalut Oy, Länsituuli 6, 02100 Espoo. Asiakas vastaa itse palautuskuluista isojen tuotteiden palautuksissa, jotka ovat kuljetettu asiakkaalle kotiinkuljetuksena. Palautusilmoitus on aina tehtävä joko puhelimitse tai sähköpostitse asiakaspalveluumme. Palautusilmoitus on tehtävä 14 vuorokauden aikana tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavat tuotteet pitää aina palauttaa alkuperäisessä paketissa ja uutta vastaavassa kunnossa. Poikkeustapauksissa hyväksymme tuotteet jotka palautuvat myyntikelvottomina tai muutoin puutteellisina ja viallisina mutta tällöin veloitamme omia kulujamme vähintään 20% tuotteen arvosta sekä toimitus ja käsittelykulut. Hyvityksen maksamme heti kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetut tuotteet. Asiakkaalla ei ole lainkaan oikeutta peruuttaa ns. räätälöityä tuotetta eli tuotetta, joka valmistetaan tai jota muunnellaan Asiakkaan yksilöllisten tarpeiden ja toivomusten mukaisesti.

Kuljetusreklamaatio ja vaurioitunut tuote
Vaikka pyrimme pakkaamaan tuotteet siten että ne kestävät kuljetuksen hyvin voi joskus käydä niin että tuotteeseen tulee kuljetusvaurio. Tarkasta siis huolellisesti vastaanottaessasi tuotteita että tuotteiden pakkaukset ovat ehjät. Jos havaitset pakkauksessa vaurion niin pyydä rahdinkuljettajaa merkitsemään tämä rahtikirjaan jotta siitä jää dokumentti. Tämän jälkeen ole yhteydessä asiakaspalveluumme jotta voimme lähettää sinulle uuden korvaavan tuotteen. Mikäli pakkaus on ollut ehjä ja tuotteessa kuitenkin on joku vika niin ota kuva tuotteesta/vauriosta ja lähetä se meille asiakaspalveluumme selvityksen kera. Lähetämme sinulle uuden korvaavan tuotteen mahdollisimman nopeasti.

Väärä tuote
Mikäli toteat saaneesi väärän tuotteen, niin olethan heti yhteydessä asiakaspalveluumme jotta voimme sopia uuden tuotteen toimittamisesta ja väärän pois noutamisesta.

To install this Web App in your iPhone/iPad press and then Add to Home Screen.