Verkkokaupan toimitusehdot

Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Boknäs Huonekalut Oy, y-tunnus 1039210-8. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Tilauksen yhteydessä asiakas antaa suostumuksensa, että Boknäs Huonekalut Oy rekisteröi henkilötiedot tuotteiden toimitusta varten asiakasrekisteriinsä. Asiakkaan antamat tiedot ovat luottamuksellisia. Boknäs Huonekalut ei luovuta asiakasrekisterin tietoja kolmansille osapuolille. Tilaaminen Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.boknas.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen arvo, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimitus
Verkkokaupasta tilatut tuotteet voi valita joko postipakettina (pienet tuotteet) hintaan 7,50 tai 15 euroa, kotiin kuljetettuna tai noudettuna Boknäs Huonekalujen myymälästä. Kotiinkuljetus maksaa 60 euroa ja nouto myymälästä on veloitukseton. Toimitusaika riippuu tilatusta tuotteesta. Varastossamme olevat tuotteet pyritään toimittamaan 1-2 viikon sisällä tilauksesta. Arvio tuotteiden toimitusajoista on mainittu jokaisen tuotteen tuotetiedoissa. Toimitusaika vahvistetaan aina kirjallisella tilausvahvistuksella. Tuotteiden kotiinkuljetus tapahtuu valitsemiemme yhteistyökumppaneiden toimesta. Toimitamme tuotteita vain Manner-Suomeen.

Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Puhelin: 0207 181830.

Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.


Klarna

Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tehdään suoraan Klarnalle:
Lasku: maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.
Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/24 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle).
Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienenee.
Kampanjalasku: jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.
Joustavan erämaksun, kiinteän erämaksun ja kampanjalaskun ehdot ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot täältä.
Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä. Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.

Palauttaminen
Tuotteilla on 14 pv vaihto-/palautusoikeus. Pienet tuotteet (postipaketti) voi palauttaa ilmaiseksi osoitteella: Asiakaspalautus 616894/ Boknäs Huonekalut Oy, Martinkyläntie 45, 01720 Vantaa. Asiakas vastaa itse palautuskuluista isojen tuotteiden palautuksissa, jotka ovat kuljetettu asiakkaalle kotiinkuljetuksena. Palautusilmoitus on aina tehtävä joko puhelimitse tai sähköpostitse asiakaspalveluumme. Palautusilmoitus on tehtävä 14 vuorokauden aikana tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavat tuotteet pitää aina palauttaa alkuperäisessä paketissa ja uutta vastaavassa kunnossa. Poikkeustapauksissa hyväksymme tuotteet jotka palautuvat myyntikelvottomina tai muutoin puutteellisina ja viallisina mutta tällöin veloitamme omia kulujamme vähintään 20% tuotteen arvosta sekä toimitus ja käsittelykulut. Hyvityksen maksamme heti kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetut tuotteet. Asiakkaalla ei ole lainkaan oikeutta peruuttaa ns. räätälöityä tuotetta eli tuotetta, joka valmistetaan tai jota muunnellaan Asiakkaan yksilöllisten tarpeiden ja toivomusten mukaisesti.

Kuljetusreklamaatio ja vaurioitunut tuote
Vaikka pyrimme pakkaamaan tuotteet siten että ne kestävät kuljetuksen hyvin voi joskus käydä niin että tuotteeseen tulee kuljetusvaurio. Tarkasta siis huolellisesti vastaanottaessasi tuotteita että tuotteiden pakkaukset ovat ehjät. Jos havaitset pakkauksessa vaurion niin pyydä rahdinkuljettajaa merkitsemään tämä rahtikirjaan jotta siitä jää dokumentti. Tämän jälkeen ole yhteydessä asiakaspalveluumme jotta voimme lähettää sinulle uuden korvaavan tuotteen. Mikäli pakkaus on ollut ehjä ja tuotteessa kuitenkin on joku vika niin ota kuva tuotteesta/vauriosta ja lähetä se meille asiakaspalveluumme selvityksen kera. Lähetämme sinulle uuden korvaavan tuotteen mahdollisimman nopeasti.

Väärä tuote
Mikäli toteat saaneesi väärän tuotteen, niin olethan heti yhteydessä asiakaspalveluumme jotta voimme sopia uuden tuotteen toimittamisesta ja väärän pois noutamisesta.

Copyright  Boknäs 2019